torsdag 2 september 2010

Torpeden...

...är den känd som i familjen. Men en annan förklaring är även "hund som älskar att simma älskar även att torka sig på mattan".



(sorry för felvändningen, jag trodde man kunde filma med iphonen liggandes precis som att man kan fota med den liggandes)

Inga kommentarer: