onsdag 1 september 2010

Salt

Igår såg vi Salt, med Angelina Jolie. Den får ett högt betyg för att det var snygga fightscener, den var oberäknelig och när creditsen rullade på slutet så kände man sig själv lite småtuff, absolut lite tuffare än innan man såg filmen. SEVÄRD!

Inga kommentarer: