Igår såg vi Salt, med Angelina Jolie. Den får ett högt betyg för att det var snygga fightscener, den var oberäknelig och när creditsen rullade på slutet så kände man sig själv lite småtuff, absolut lite tuffare än innan man såg filmen. SEVÄRD!
Vissa av mina bilder är lånade och andra har jag tagit själv, vänligen hör med mig innan ni i sin tur lånar mina bilder. Hittar ni bilder på sidan som är era men ni ej fått ett mail om förfrågan att få låna era bilder, vänligen hör av er via mail;
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar