tisdag 26 januari 2010

17 timmar

Vi håller på att skapa en mässa med klassen. En riktig mässa, utställare, lokal, budget, sponsorer, etc. Vi är indelade i arbetsgrupper; lokal/program, införsäljning, marknadsföring och ekonomi. Jag är i införsäljningsgruppen och är helnöjd. Jag har ett skitbra team och vi jobbar på bra. Vår övergripande projektledare, som ska hålla alla gruppernas projektledare i örat heter Lojs. Hon styr med järnhand...men hon är snuttig =)

En order från Lojs är att vi ska räkna hur många timmar vi lägger ner på detta projektet så att vi har något att jämföra med i framtiden. Vi är sex stycken i min grupp och fram tills idag har enbart jag lagt ner 17 timmar, och de flesta ligger utanför skoltid. Mina gruppmedlemmar ligger nog inte lång från den summan heller, de jobbar riktigt bra. Detta är ett projekt vi ska hålla på med fram till sommaren, så det kommer bli massvis med extra timmar. Men det är det värt, för vi lär oss så otroligt mycket! Och vi har himla roligt trots att vi sliter.

Inga kommentarer: