tisdag 26 januari 2010

Det gröna äpplet

Jag är en apple-flicka. Detta går inte att dölja och vem skulle någonsin vilja dölja det? Därför blev jag extra glad när jag upptäckte DETTA på apples hemsida.

Jag försöker handla ekologiskt, jag källsorterar som en gud, jag har sedan i höstas att slänga tuggummi på marken, osv. Jag tittar bara på miljöbilar när jag hjälper mannen att välja en ny bil, jag lägger ner lite tid och försök för att kämpa för miljön. Det enda jag inte kommer offra är mina varma duschar, jag får ta igen den skadan på annat sätt. (prova att googla på hot showers och kolla sedan bilderna som kommit upp...inte riktigt vad jag kanske letade efter)

Nedan ser ni ett skräckscenarion (jag menar inte den gravida biten, HAHA, men hinkar av kallvatten över huvudet, det är sådant som får den mentala ohälsan att frodas)

Inga kommentarer: