tisdag 14 december 2010

Jagad av gamla minnen

Eftersom min resa till Malaysia drabbades av en del komplikationer och jag fick hitta ett hotell i Amsterdam och spendera natten på så ringde jag idag mitt försäkringsbolag. Jag har Länsförsäkringar och har varit så himla nöjd med dem sen första stund som jag blev kund hos dem.

I Amsterdam la jag ut 800 kr på ett hotellrum, något som sved i studentkassan. Länsförsäkringar gick in och tog en större bit av den kakan och redan i morgon kommer jag att pengarna på mitt konto. <3 Länsförsäkringar

Precis innan vi skulle lägga på så säger kvinnan jag talat med: "Förresten, du har inte jobbat på TNT?", jag svarade att det hade jag visst. Då visade det sig att vi jobbat på samma avdelning. Lätt tufft. Hon verkade stormtrivas på Länsförsäkringar, och det får mig faktiskt att gilla dem mer. Heja Länsförsäkringar.

Dagens tips är att skaffa brandsläckare, säkerhetsdörr och brandfilt, då betalar man inte alls lika mkt i månaden och man känner sig supertrygg =D

Inga kommentarer: