torsdag 22 juli 2010

I väntans tider...

Då har jag fått min kortisonspruta i tåleden. Jag gick till en privatortoped som inte hade sommarstängt. Privat is the shit! I kortisonen som sprutas in så finns även bedövningsmedel, detta innebär att jag faktiskt inte känner något just nu =D Om två timmar (ungefär) kommer bedövningen att släppa och jag kommer få ont. Förra gången jag besprutades så gick jag på kryckor i tre dagar för det kändes som om jag hade nålar i foten så fort den rörde något.

Så nu sitter jag här med tvn, lite casual kvalitetshäng. Om två timmar får jag min dom. Jag har jobbat non stop sedan jag kom hem från Marstrand och hade verkligen sett fram emot min lediga dag i dag. Foten skulle få uppmärksamhet, frillan ska fixas senare och ikväll blir det parmiddag. I alla mellanrum mellan dagens aktiviteter så skulle jag befinna mig utomhus, helst med en latte macchiato i handen, men eftersom vädret fortsätter håna mig så stannar jag, foten och katten inne idag =P

Inga kommentarer: