fredag 30 juli 2010

Guten Morgen

Igår blev en dag full med aktiviteter. Träning på gympan, REAshopping i Malmö, fika, tvättade hur mycket tvätt som helst samt sommarrengöring av madrassen. Angående madrassen så har jag och james lyckats bo i de hus och lägenheter som drabbats hårdast på somrarna. I Lund bodde vi i ett gammalt gatuhus som blev som en bastu på somrarna och nu bor vi i en gavellägenhet som har fönster mot solen precis hela dagen. Detta innebär att när man strippar sängen så ligger det kvar två gula spökmänniskor, aka svettsiluetter. Mysigt va? En gång om året så kör jag en storrengöring av madrassen och igår var det dags. Effektiviteten var på topp och idag känner jag mig lite extra nöjd.

Ovan ser ni kommunens mest morgonpigga djur (och det är inte jag).

Inga kommentarer: