onsdag 28 juli 2010

Elle

För någon dag sedan så plöjde jag igenom H&Ms höstkatalog och konstaterade att de hade en del bra basplagg och att jag kunde spendera en större summa på bara katalogshopping. Jag blev dock besviken av att de kopierade en del från ett annat märke.

I morse så käkade jag frukost till Elles katalog, och det var illa. Jag handlar en hel del på Elle, även om det för vissa är lita tabubelagt så har jag lyckats hitta en del fynd där. Men av att döma på höstens katalog så kommer jag nog hålla mig långt borta från både katalog och hemsida. Usch, "lilla huset på prärien möter hemmafru" var vibben som förmedlades. MEN de hade en del fina saker på deras hemavdelning, och det kommer att införskaffas påslakan och ett sängöverkast, trots att det är föga upphetsande så är det nödvändigheter.

Och för alla er som inte tröttnat på sommarmodet än och vill fynda så kan jag rekommendera Zara. Jäkla snygga saker till bra priser! Jag var på Zara i Malmö (jag älskar Malmö) och kan givetvis endast tala för denna butik då jag vet att det kan skilja sig enormt mellan butikerna.

Inga kommentarer: