onsdag 14 april 2010

Sömnen

Jag har börjat sova som en klubbad säl. Detta innebär i princip att jag vaknar och inte vet vart jag är. Jag tror också oftast att drömmen är mer sanning i verkligheten vilket resulterar i minst en minuts kraftig förvirring. I morse trodde jag tex att jag skulle på simtävling. Jag skulle tävla i 100 m medly, i trasig bikini.

Jag vill skylla min sömn på att jag har varit sjuk i en vecka, men igår var jag frisk nog att gå ett indoor walkingpass, vilket är hyfsat tungt konditionsmässigt, och fixar jag det så kan jag inte längre skylla på sjukdom. I dag ska jag prova zumba, det nya träningsfenomenet som alla pratar om. Eller det träningsfenomen som mest jag pratar om, och det är inte alls nytt heller. Men jag hoppas på storverk i kväll och är taggad till 1000. Woohooo!

1 kommentar:

cecilia sa...

Så tråkigt att jag inte kunde följa med. Nu är jag friskare så nästa vecka kanske vi kan ta nåt pass ihop? Kommer att träna morgon/dag för jag jobbar kväll hela veckan... Men jag messar när jag vet vilka pass jag ska träna. kram