tisdag 9 februari 2010

Skönhets- och hälsomässa i Malmö


Samtliga utställare bjöd på saker, och på lördagen så haglade det in de som ville ha valuta i gratisgrejer för sin hundring de betalat i inträde. Fredagen var desto lugnare och över lag så var besökare lite mer uppriktigt intresserade av utställarna och deras produkter på fredagen. Mässan får ett högt samlat betyg av mig och inte ens jag kan neka hur trevligt det är när det bjuds på saker, såsom godis, sminkningar, massage, ansiktsbehandlingar, hälsotidningar och diverse naturpreparat.


Fredrik Paulún var den bästa utställaren av ätbart om ni frågar mig. Han stod där även själv, dvs han skickade inte någon anställd, det tycker jag är stort. Hans produkter, både mat och böcker, är också väldigt bra och inspirerande.


Här stod jag, och hjälpte Sweden Models med att hitta nya reklammodeller.

Inga kommentarer: