fredag 12 februari 2010

Mässa nr 5

Idag är det mässdag nr 6 för mig, men mässa nr 5 (detta året). De senaste helgerna har varit galna och sömn har blivit en bristvara. Det känns tyvärr i hela kroppen och även om jag har förbättrat min kost så får jag fortfarande huvudvärk och magkatarrskänningar (den har dock blivit bättre). I skolan är det också mycket, vi har två fall vi jobbar med och båda är på riktigt. Jag är väldigt inspirerad rörandes det ena medan det andra är otroligt rörigt. Där är det meningen att jag ska vara projektledare men fastnar mellan två virriga parter som drar åt olika håll. Förhoppningsvis löser det sig pga att jag jobbar med en del kompetenta klassisar och efter nästa helg är vi nästan klara. Det känns skönt.

Idag är det modemässa i Köpenhamn så det kommer antagligen vara en av de största mässorna jag någonsin besökt. Spännande! =D

Inga kommentarer: