lördag 23 januari 2010

Entré

Igår var jag för första gången på entré i malmö. Första intrycket var att det faktiskt kändes så mycket finare än vad som sagts i folkmun. Ordet på gatan hade också varit att det hade känts tomt. Jag höll till en början inte alls med, men när vi väl pallra oss därifrån så beskrev tidigare rykten mina exakta känslor. Men vad jag faktiskt blev imponerad på var att de hade byggt en våning med bara matställen. Ett riktigt food court, alla gånger inspirerat från staterna.
Men jag var inte överdrivet imponerad och i fortsättningen så föredrar jag nog väla.

Men...
Var entré fräscht? -ja.
Fanns där en hel del butiken? -ja.
Bra matutbud? -ja.
Fik? Livsmedelsbutik? Bio? -Ja, ja, ja.

På papper så ser det onekligen bra ut, men jag kommer nog inte bli deras stammis för i verkligheten är det något som känns skevt. Bilderna är tagna från food court.


Inga kommentarer: