måndag 14 december 2009

It's all about pimpin'

Jag har lovat mig själv att customize mer. Man mår bättre när man känner att man har varit lite händig med sina egna saker. Jag tänkte börja i liten skala och sen se vart allt tar vägen. Jag brukade teckna ganska mycket sen köpte jag en systemkamera, sen brukade jag fota ganska mycket, då gick kameran i sönder. Nu har jag lagt lite tid på att göra själen glad och få utlopp för min starkt hämmade kreativitet. Jag tänkte börja med att köra ut till biltema och köpa rosa metallicsprayfärg. Sen tänkte jag pimpa hela min verktygslåda och alla saker i den (jag har faktiskt en ganska omfattande verktygslåda).
Nedan ser ni ett exempel på min halvpimpade cykel, den är fixad med reflextejp och syns helt strålande när den susar förbi.

Inga kommentarer: