måndag 28 februari 2011

Gåtan som säger på återseende

Denna blogg läggs nu ner,
jag orkar inte målgruppsanpassa & censurera,
det betyder inte att jag ej skriver mer,
domäner, program och internetplattformar finns det flera.

Skrivandet har redan börjat,
så skynda, snabba, flyg inte gå,
bilden föreställer inte mig,
men det ska nog gå ändå.

Kanske hittar ni mig även om jag flugit bort,
jag skriver inte längre under mitt eget namn,
mer ärligt, mer internationellt, mer vulgärt men mer kort,
kan ni mina favoritfilmer är ni halvvägs i hamn.

Mitt efternamn börjar nu på ett B,
och följs av det sista "underline" utav två,
...oj är det för mycket att säga det?!
Jag gillar inte mellanslag, det bara är så.

Med ett "underline" först och sedan ett sist,
ramas mitt tagna namn in fint,
detta är påhittat med mycket list,
att använda en bokstav, ej hela efternamnet är "cleant".

Känner du mig så kan det gå,
trots fel namn, fel bild och lite text.
Att öppna denna dörr klarar nog bara få,
men jag är inte densamma som innan jag har växt,
känslor, observationer och vuxenval,
allt samlas i denna blåa sal.

vi ses!


*gone*

1 kommentar:

arheden sa...

noooo jag gillar ju denna blogg :(