tisdag 7 december 2010

Resan med stort R

På vägen hem från Malaysia så gick det "betydligt" snabbare än vad det gjorde när jag åkte dit. Jag kom precis hem, och har rest i över 40 timmar i sträck. Jag är med andra ord lite skabbig. Öresundståg från Malmö är en sak, men hela vägen från Kastrup tar lång tid när man bara tänker på att man vill hem.

Väl hemma tog jag mobilen och stoppade i laddaren med en gång, ca 5% batteri kvar. Jag såg att jag hade fått ett mess och läste:

Hej! Jag tog mig friheten att skriva upp ditt nummer från din resväska...Ville bara säga att du verkligen är jättesöt! Sånt är trevligt att höra ibland :) /killen mittemot...

Han skulle bara veta hur kul det var att höra något sånt när man haft samma kläder i 40 timmar och inte smetat på någon extra deo eller rört en tandborste. Vilket kap! Synd bara att jag är för trött för att komma ihåg hur han såg ut =P

Inga kommentarer: