lördag 11 december 2010

Checklistan

Det är så himla mkt att göra nu, nedan är ett axplock;

* Få bekräftelse från all personal som kan jobba på Sweden Models 40årsjubileum. Placera ut på poster och briefa ang uppgifter.
* lägga in extraträningar på gympan inför julshowen.
* Jobba med CAevent.
* Häng med fantastic four, många viktiga punkter måste gås igenom.
* Göra klart layouten på vår scrap book som skall tas med till Indien.
* Flytta in allt skit i min garderob (har lagt ca fem timmar få att rensa och flytta änsålänge, och det syns inte *frustrerad*)
* Skriva tack-mail/sälja mig själv-mail till de som importerade mig till Monsoon Cup i Malaysia. Se till att de vill ha tillbaka mig nästa år.
* Systemet, ica och hörnkiosken ska besökas.
* Jobba i butiken
* Presentkort ska införskaffas
* Julklapparna är beställda, invänta leverans, checka trackingnr så att inget hamnar på villovägar.
* Ringa helvetet (csn) och bli hysterisk för att jag inte fått min studieförsäkringsblankett.
* Hämta ut recept inför Indienresan.
* Köpa Lucianattlinne och glitter.
* Avsluta min praktikperiod på ett värdigt sätt, ska göra en plan för sista veckan.
* Sammanställa alla anteckningar från Malaysia och göra ett arbete samt presentation.

Post-its har blivit mina bästa vänner och min kalender är full av dem. Varje dag har så begränsat med utrymme så att det är bara att utöka med hjälp av dessa underbara lappar. Ovan är bara en bråkdel av saker som måste göras och att säga att jag känner mig lite överväldigad nu, är dagens understatement.

Inga kommentarer: