onsdag 11 augusti 2010

Snörvel & Halsont

Nu slog det till. Halsont och snörvel. Jag gick lite och väntade på det, kanske var det därför jag nu är sjuk, vem vet? Jag har fikat med en kompis som har varit hemma med en storförkylning i två veckor, jag åkte buss med en annan polare som precis blivit storsnuvig och jag har varit mycket i gympahallen på sistone, och där sprids det hur mycket som helst!

Igår på väg hem från gympan så bar det av inom maxi för att handla halstabletter, på kvällen letade jag reda på mina bafucin för det halsonda satte sig på andningen och det blev krux med att somna. Men för att se det hela från det positiva hållet, precis så som man borde göra, så är jag glad att jag åker på storförkylning INNAN skolan börjar på måndag. På så sätt så är jag förhoppningsvis i form att sitta i bänken och lära mig saker i stället för att sitta där och bara stirra och koncentrera mig på att inte somna...för jag tror inte att jag hade stannat hemma från första dagen i skolan om jag så hade tappat en kroppsdel.

Inga kommentarer: