söndag 8 augusti 2010

Den glammiga sidan av låglönade sommarjobb

Efter att ha jobbat på Stadium sports camp och Stena Match Race så är min plånbok inte särskilt mycket fetare. Detta är två jobb som verkligen inte ska göras för pengar då det finns massor av kunskap att vinna. MEN massor av nyvunnen kunskap behöver inte utesluta massor av gratiskläder.

Sen ska det tilläggas att jag jobbade stenhårt på båda ställena och hade inte många nätter med 8 timmars sömn. Gråtande barn klockan två på natten och morgonkörningar till Landvetter med uppstigning runt 04.30 sliter på kroppen, det är svårt att påstå annat.

Nedan syns några av de absolut högkvalitativa plagg som jag samlat på mig denna sommaren, några av dem är; 2 asics t-shirtar, två svarta linnen, en vit asics tränings t-shirt (typ "tävlingscykliststuk"), ett mintgrönt asicslinne, ett par nya asicsgympadojjor, en Pelle P fleece, en Pelle P vindjacka, asics tränings-/funktionsstrumpor, en Pelle P keps, två Pelle P piké, en vattenflaska, ett par Dr. Zipe solglasögon, två asicsshorts (typ såna som simtränare har när de går bredvid bassängen), Pelle P shorts, cykelväska/axelremsväska och ett asics vindställ.

Det kanske inte är alldeles för svårt at lista ut vilket märke som storsponsrade min grupp på Stadium Sports Camp och vilket märke som storsponsrade Stena Match Cup. Men båda märkena har lyckats, jag har aldrig ägt något som är asics och aldrig ägt något från Pelle P, men efter denna sommaren kommer jag endast känna positiva vibbar gentemot deras produkter för jag är toknöjd med precis allt!

Inga kommentarer: