tisdag 1 juni 2010

Spice up your life!

Nu har jag investerat i mig själv. Jag införskaffade nya joggingdojs och har nu köpt mig ett nike+armband. Jag har provjoggat det och blev supernöjd hur tufft/snyggt/lätt det var att ha sin profil på datorn där alla ens tider och liknande sparas. Man kan följa allt och fylla i hur joggen kändes, vilket väder och vilket underlag det var.

Jag är superpepp och ska nu bort till påsjöskog för att kalibrera den. Om man inte kalibrerar den ska den ändå visa 90% rätt, men om jag nu har utmätta sträckor bara 20 min på cykel härifrån, så varför inte?

Jag har bara en negativ sak och det är att när jag köpte den så trodde jag att den bara fanns i en färg, för på Team sportia på Väla så fanns den bara i orange. Sen går jag in på min profil på nike+ och ser att den finns i andra färger, bla ROSA! Men det får jag bara ta, skorna är ju rosa och löparbrallorna har rosa sömmar...hur skulle jag se ut om allt var rosa. Som Barbapappa i nike? Hemska tanke...

1 kommentar:

Lovisa sa...

Hahaha.. Barbapappa i nike:) Du är go du Lina!!