måndag 10 maj 2010

Svårt...

Jag hade en helt underbar praktik och nu är vi, sen en tid tillbaka, åter i skolan. Men allt där känns så isolerat och krystat. Jag har inte riktigt uppskattat föreläsarna så mycket som jag hade velat eller blivit svag för de diverse uppgifter som ska fixas för stunden. Praktiken var på riktigt, nu är vi tillbaka i vår bubbla där vi trampar vatten. Idag så var det tillfälligt bättre då vi hade Håkan Sterner och han är fullkomligt strålande.

Det var helt i rättan tid som han trädde in för jag vill helst ta semester en vecka eller två. Nu så kan jag hålla ut ännu en vecka, men jag saknar stimulans, jag är uttråkad. Tyvärr är jag en sådan person som kräver att det händer saker och jag vill gärna kunna jobba helhjärtat, fokuserat och verkligen brinna för det jag gör. Men just nu så är det bara små gnistor här och var, och jag börjar undra om detta är den utbildningen som jag så gärna velat att det skulle vara? För just nu går jag inte samma utbildning som jag gjorde i höstas.

Inga kommentarer: