fredag 7 maj 2010

CA event

Igår så jobbade jag med CA event. Jag fick lämna skolan 1.5 timme tidigt, vilket var synd för vi hade en riktigt trevlig/kunnig/sympatisk föreläsare men jobb är alltid jobb. CA hade en kundträff för sina egna kunder och vi var ett gäng som höll i utomhuslekar/-tävlingar vid citadellet i Landskrona. CAgänget är supertrevliga att jobba med och allt gick bra. Det enda som var emot oss var vädret, men nu talar vi inte om regn, utan om vinterkylan som la sig över skåne igår. Jag höll i en frågesport och mina händer och min röst skakade så mycket att det blev en utmaning att läsa från pappret där frågorna stod.

Men var det värt det? Självklart! Jag hade toppenkul, lärde mig bra lekar till team building och framförallt annat så var alla från CA som jag jobbade med superfina.

Inga kommentarer: