fredag 30 april 2010

Egomat

Igår fick jag i mig lite egoförstärkande. Efter Landskrona idrottsgala, där hela min klass fick chans att vara med och hjälpa till (gratis), så fick jag lite extra beröm av en av de personer som vars företag stod för plaeringen av hela arrangemanget. Om det var artister, gäster, eller andra anställda som tyckte att jag varit duktig framkom ej men jag fick höra att jag hade fått beröm från folk på plats och detta förmedlades av en av de som planerat hela kalaset.

I går så ringde en person från samma företag och frågade om jag ville hjälpa dem med ett annat jobb. Givetvis ville jag det! För mig är detta en fin bekräftelse på att jag levererat vad de ville ha. Sen å andra sidan så vill jag verkligen inte höja mina arbetsuppgifter till skyarna då de var väldigt simpla. Det krävdes inte många högskolepoäng eller enorm hjärnkraft för att uträtta mina bestyr, men jag slet så jag svettades hela och det är jag nöjd med =D

Inga kommentarer: