måndag 22 mars 2010

Träningen

Måndag, ny vecka, nya tag, ny träning, nya planer.

Idag är jag ledig från min praktik, min handledare är inte där och det är svårt att göra mitt jobb när han måste godkänna mitt arbete. Att jobba på en sak en hel dag och sedan inte få den godkänd till vårt projekt kan kännas meningslöst. Då är det bättre att höra om mitt material är användbart redan i början.

Hur som helst tar jag emot ledigheten med öppna armar, dels för att vi ska ta igen denna dag om några veckor, och dels för att jag var på läger med mina gymnaster i helgen. Lägret gick strålande och därifrån åkte jag direkt till min egen träning. Den gick mindre strålande, jag klarade de första två passen, men när det kom till det tredje så var sockret lågt och lag var sämst i lokalen...jobbigt. Nu är jag sleten.

Men träningsmässigt var förra veckan något att vara stolt över, jag fick ihop 10 timmar träning! Det var coremix, box, powerwalks men allra mest dans =D Nu har jag pressen på mig denna veckan, hur ska jag lyckas få ihop detta antal timmar igen? We will see...

Inga kommentarer: