onsdag 3 mars 2010

tömd på inspiration

När man är en person som hämtar mycket energi från det kreativa, från känslor och från fix idéer, så blir man lite mindre av en människa på sina dåliga dagar. Känslan av att vara men att inte vara, jag märker att ljuset är tänt men den jag som är jag sover, man får känslan av att vara ett vandrande skal.

Jag längtar så mycket tills jag ska ut på min LIA (praktik), jag ska inte vara i butiken, jag ska inte vara på gympan och jag ska inte vara i skolan. Bara på jobbet, visst ska jag dansa och träna, men där känner jag sällan någon stress. Jag ska hitta arbetsplatslina, vilket om ni frågar mig, är min mest uppgraderade version, lina 2.0. Jag är en stjärna på jobbet, men detta med förutsättning att jag känner inspiration och att dörrar för att uttrycka mig kreativt står öppna och fria till förfogande.

Inga kommentarer: