måndag 15 mars 2010

En inställningsfråga!

Ny vecka, nya tag. Det kommer bli en toppenvecka, det känner jag. Igår hade jag tre danspass och idag började jag morgonen med en 30 minuters power walk. I kväll ska jag på en timmes core-pass på gymmet. Denna vecka ska jag ta tag i min träning.

Förra veckan så började jag göra småändringar i maten. Ekologisk mjölk - med mer nyttigheter i än vanlig mjölk. En näve nötter och frön som snack. En frukt om dagen. Inga överdrivet stora förändringar, men de kan absolut leda till något gott.

Jag tänker även le mer, förbättra min utsikt på livet och andas djupare. Detta pga att jag och stress är vanligtvis lite för tighta polare och jag ska försöka arbeta bort denna allierad ur mitt liv.

Stress har gett mig kass hud, magkatarr, grovt nedsatt ämnesomsättning (= viktuppgång), frizzigt hår och svaga naglar. Nu ska stressen bort och jag ska ta tag i saker och ting!

Inga kommentarer: