fredag 12 mars 2010

Det är dags för fredagsmyyyys...

Idag har hela klassen varit på sina praktikplatser i en vecka. Det ska bli himla kul att sitta genom allas redovisningar efter dessa fem veckor. Vi har alla varit på olika ställen och har olika arbetsuppgifter.

Jag vill stanna på min praktik i all evighet, mina arbetsuppgifter är strålande och kollegorna är ännu bättre. Samtliga har ett stort underhållningsvärde. Egentligen fick jag vara ledig idag pga att jag jobbat på så bra, men jag vill ju jobba så ledig ska jag inte vara =P

Ikväll är det fredagsmys med polare, snax och vin. Jag vill att goa polare som inte träffat varandra innan ska träffas, problemet är bara att man inte kan plocka allt för många från samma gäng, för då fyller detta inte sin uppgift. Och det är nog inte så att någon har obegränsat med gäng, jag tror man har omkring 5- 10 stycken, men det skiftar givetvis från person till person.

Inga kommentarer: