fredag 8 januari 2010

The never ending story

Telenor, telenor, telenor, jag är så trött på er. Jag vill häva mitt abonnemang och enligt reklamationsverkets hemsida så får jag det. Men enligt er så har ni inte gjort något fel, det är sony ericssons fel. Trots att ert värdelösa abonnemang är testat på flertalet mobiler. Jag har tom skickat ett brev till er reklamationsavdelning, just det, de säljer bredband men har ingen mailkontakt eller telefonnummer tillgängligt för att nå reklamationsavdelningen. Men eftersom ni inte hört av er på en månad så bad jag en telenorbutikskille (sjukt trevlig) att ringa sin egen kundtjänst och kolla läget. Enligt dem har ni inte fått mitt brev, BS!

Så nu faxar han in det till mig, men om ni ska fortsätta slänga mina saker och tro att jag ska försvinna så har ni grundligt fel. Jag är kunden, jag känner mig lurad, och jag har rätt. Jag har gett er en chans, i nästan två år och trott på era historier om att jag har en dålig mobil, men nu får det räcka. Jag är arg och tom lite bitter.

Inga kommentarer: