torsdag 14 januari 2010

Igår...

...undrade jag ett tag om det var fredag eller lördag. Det var nämligen människor i butiken nästan hela dagen. Jag hade verkligen att göra hela tiden med undantag för endast några kosta minuter. Mat fick jag ta i tuggor när jag passerade den, te fick jag klunka när kunder begav sig in i provrummet. Det är faktiskt ganska skönt att ha dagar där jag är extremt busy, för vissa dagar så sitter jag mest av tiden. Men igår behövde jag ta emot leverans, bocka av i pärm, prissätta, hänga ut, tömma provrum stup i kvarten, klä av skylten ev provvänliga plagg enl kunder osv. Jag gjorde mycket.

Jag "råkade" även få med mig några superfina plagg hem, jag kommer visa dem inom en snar framtid.

Sen kom jag hem och fixade skolsaker, jag försökte chilla med mannen och det nusläppta avsnittet av american idol(!) men det gick sådär. Efter 11 så började jag spåna steg på en dans och sen sprang tiden iväg. Efter endast fem timmars sömn så känner jag mig underligt pigg, så det tänker jag verkligen utnyttja. Nu blir det lite mer dans, frulle, fixa mig iordning och den lite down time om jag har tur. Jag är på G!

Inga kommentarer: