fredag 4 december 2009

uppladdning

Imorgon smäller det! Först dansuppvisning och sedan klass-julfest i domsten. Snacka att det kommer bli en mysig dag. Före uppvisningen ska vi dansa i tre timmar så jag kommer vara lagom mör när det väl är dags. Jag ska dock försöka förkorta ner tiden eftersom jag tycker att jag har hyfsad koll på vad jag ska göra.

Ikväll har jag och mannen varit i domsten och käkat. Alla var på gott humör (förutom moa som var tonåring) och det serverades god mat, jag kom faktiskt precis hem (23.44).

I eftermiddags så träffades julbordsgruppen och styrde de sista detaljerna rörandes kvällen, vi la även upp ett grovt körschema (vadå skolskadade?!). Nästan alla uppvisningskläder är fixade och resten styr jag imorgon. Jag har lyckats handla det mesta till julbordet och det är dumpat i domsten i förväg, detta dumpades samtidigt som jag även smög in en extra tvätt när mamma tittade bort (lyckas aldrig få tid i vår egen tvättstuga). Efter denna dagen kan jag vara logistikansvarig för ett mindre land, jag är helt övertygad.

Inga kommentarer: