onsdag 23 december 2009

REA

REAn har börjat och folk är som galna. Får de rebatt på något ska de givetvis hitta sätt att få mer förmånde.
Ex: "jag tror det är en fläck på denna tröjan", "då drar ni ner priser ytterligare va?" *hoppfull*
Jag: "oj, det var inte bra får jag se?" *tar bort ludd* "det var nog bara ludd",
Besviken kund, tyst: "jaha"

De roliga kunderna är de som är intresserade av vårens saker och tjuvtittar gärna på de saker som inte än är ute i butik. Jag visar gärna och de planerar genast vad de ska köpa i januari, för då har våren (enligt väldigt många) börjat...egentligen tror jag att de blandar ihop "vårterminen" med våren, men jag låter dem hållas och önskar att min inställning kunde likna deras. En kall och blaskig vinter ligger fortfarande framför oss och inget glatt mode i världen kan ändra det, men det kan kanske mildra =P

Inga kommentarer: