torsdag 3 december 2009

Presidentfrun

Igår var jag hos frissan. Hon trollade lite med min färg och klippte av en del. Jag har inte en enda gång på 4-6 år gått därifrån och varit missnöjd med färgen/slingorna/rakpermanenten, hon är ett geni på kemiska behandlingar. Men klippningen fortsätter att vara safe.

Jag fick i morse nog och klippte till det själv, visst borde jag kanske ha väntat tills efter första duschen, men jag stod inte ut. Om ni tänker kristen oskuld möter presidentfrun (eller rättare sagt den officiella presidentfruklippningen) så är det så jag såg ut. En städad page *kräk*. Jag ville inte ha en page, jag ville ha det ojämnt och olika spröt, och verkligen inte alls såhär städat! Vad är städat med mig egentligen?!

Nu har jag fixat lite själv, men faktum kvarstår att de spröten jag ville ha är redan avklippta, och hur jag än försöker så kan jag inte klippa håret längre på vissa ställen. Jag är nog allt lite butter.

Inga kommentarer: