lördag 5 december 2009

Dö cubus, dö

PANIK.
Här har jag gått och promotat Cubus ett tag, jag har köpt lite saker där och förvånas över att de har ganska bra skit. TRODDE JAG! I alla mina danser idag (fyra eller fem)så ska jag ha strumpebyxor under, i två av danserna ska jag dansa i korta shorts och nätstrumpebyxor och med tanke på att mina nummer är precis bredvid varandra så hinner jag inte byta om utan tvingas dansa i lager med kläder.
PANIK.
När jag ska ha nätstrumpebyxor så vägrar jag ha endast dem, jag tänker ha ett par hudfärgade under, för att minska känslan av att vara kassler. Så jag gick och köpte ett par hudfärgade strumpebyxor på cubus. Jag öppnade paketet och tog på mig dem för 10 minuter sen, för att kolla att jag har alla plagg till alla danser, och då *snap*, det går en maska. "Oj", tänker jag, "antagligen mitt fel", *snap*, jag tar ett steg och det blir ett hål. Eftersom strumpebyxorna har lite färg blir hålet vitt där min egentliga hudfärg sticker ut. Jag, som den äkta macgyver jag är, smörjer in hålet med brun-utan-sol och hoppas att ingen ska märka. *snap*, *snap*, *snap*, på mindre än 20 sekunder så har det gått fem masker och blivit fyra hål, det enda jag gjorde jag att gå fyra steg till spegeln.
PANIK
Fram med gamla showstrumpebyxor, aningen för glansiga, men skit i det. Cubus ska aldrig mer få sälja strumpebyxor till mig, och jag kommer sprida detta faktum, för denna incident kunde försatt dagen i katastrof.

Inga kommentarer: